Biuro zarządzania i obrotu nieruchomościami Autograf RE Sp. z o.o. od 2009r. świadczy usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami jak również w sektorze pośrednictwa – wynajmu, sprzedaży, kupna, zamiany nieruchomości zarówno na rynku wtórnym jak i pierwotnym. Zajmujemy się różnego rodzaju nieruchomościami – mieszkalnymi, komercyjnymi czy też działkami.

Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny, nasze oferty przygotowywane są z największa starannością. Zajmujemy się również doradztwem majątkowym w zakresie nieruchomości. Regulujemy stany prawne. Oferujemy pomoc w uzyskaniu kredytów hipotecznych i inwestycyjnych.

Zapraszamy do współpracy.

  • Dorota Bielacka

    Dorota Bielacka

    Współwłaściciel
    Założycielka i wspólniczka biura, bez jej inicjatywy biuro Autograf RE SP. z o.o. nigdy by nie powstało ani nie rozwinęłoby swojej działalności do obecnego poziomu. Licencjonowany zarządca nieruchomości. Dorota doskonale wie, że wspólny sukces jest ważniejszy od indywidualnych osiągnięć oraz dba o otwartą komunikację i wyraża troskę o samopoczucie członków zespołu. Czuje pełną odpowiedzialność za budowanie wśród pracowników poczucia bezpieczeństwa, przynależności i celu. „Dobrzy liderzy stawiają sobie wyzwania, wnoszą świeże myślenie i wiedzę ekspercką i nie tylko zapraszają do wyrażania odmiennych punktów widzenia, ale na poważnie je uwzględniają”. – Bill Gates. Dorota doskonale utożsamia się z tym stwierdzeniem a jako prawdziwy przywódca, potrafi rozwijać zdolności swoich podwładnych, dodatkowo wzmacnia ich mocne strony oraz wiarę we własne możliwości. Pracownicy zgodnie potwierdzają, że nie zdarzyła się sytuacja, w której nie mogliby na nią liczyć. Dorota jest znakomitym managerem, osobą z niezwykle szerokimi kontaktami i znajomościami niemalże w każdej branży, powszechnie budzącą ogromny zaufanie i sympatię. Oprócz kierowania firmą dodatkowo jest żoną, matką i wspaniałą gospodynią domową uwielbiającą piec pyszne ciasta. Zagadką natomiast pozostaje fakt skąd na to wszystko bierze siłę.
  • Joanna Wojtczak

    Joanna Wojtczak

    Współwłaściciel
    Druga ze wspólniczek tworząca od początku podwaliny pod firmę oraz w pełni uczestnicząca w jej dalszym rozwoju. Niespotykanie energiczna, autentyczna i potrafiąca załatwić niemal każdą sprawę business woman. Licencjonowany zarządca nieruchomości oraz pośrednik w obrocie nieruchomościami. Joanna jest typem wizjonera, który z wyprzedzeniem potrafi zobaczyć co dla innych jest niewidoczne a jej wrodzony entuzjazm udziela się reszcie współpracowników. Uczciwa, przedsiębiorcza i niezwykle obrotna szefowa, która wzbudza szacunek i zaufanie. Chodząca kopalnia pomysłów i koncepcji, które często prowadzą do znakomitych rozwiązań. W zakresie współpracy z klientami, standard obsługi przez nią reprezentowany stał zawsze na najwyższym poziomie. Wyróżnia się ogromnym taktem i w każdej sytuacji bardzo wysoką kulturą osobistą.
  • Piotr Czoska

    Piotr Czoska

    Dyrektor Zarządzający tel.  +48 730 020 051
    Dyrektor Zarządzający – w firmie od 2018 roku. Potrafi kończyć pracę i zamykać biuro przed północą, to ten który kiedy obieca, zawsze oddzwoni, wykona zadanie i będzie starał się rozwiązać problem oraz doprowadzić sprawę do końca. Perfekcjonista, który podobno w sobie tej cechy nie lubi, do tego zawsze konkretny, odpowiedzialny i bezwzględnie uczciwy. Według typologii Myers – Briggs jego typ osobowości to ESTJ (Supervisor) a więc po kilku latach pracy w spółce, niejako w sposób naturalny, przejął kierowanie zespołem administratorów jak i agentów obrotu nieruchomościami. To on był notarialnie umocowany do podpisywania części umów z Air Force USA czyli formalnie z samymi Stanami Zjednoczonymi Ameryki Północnej – lokowanie oficerów amerykańskich stacjonujących w Polsce. Piotr odznacza się krytycznym myśleniem a jego ultra obiektywna ocena rzeczywistości potrafi skutecznie oraz bezdyskusyjnie odrzucić nie do końca trafne idee czy rozwiązania. Współpracowników traktuje sprawiedliwie i po partnersku. Pasjonat stylu i elegancji. Budzi powszechny szacunek i sympatię.
  • Sebastian Nowacki

    Sebastian Nowacki

    Administrator tel.  +48 730 020 079
    Po zatrudnieniu w biurze, niezwykle szybko odnalazł się na swoim miejscu pracy. Oprócz doświadczenia zawodowego, m. in na stanowisku kierowniczym w korporacji, aktywnie działa we własnej, dużej wspólnocie mieszkaniowej a więc zna rzeczywistość administrowania nieruchomością niejako z dwóch punktów widzenia. Samodzielny, pracowity, odpowiedzialny, solidny, przewidujący. To tylko najważniejsze z cech, które uwidaczniają się w jego codziennej pracy. Przy pierwszym poznaniu od razu rzuca się w oczy jego kompetencja, zaangażowanie oraz uważne słuchanie drugiej strony. W swojej zasobie również nie administruje łatwymi nieruchomościami. Częściowo jest to tzw. stary zasób, który jest bardzo wymagający zarówno co do codziennej jak i długookresowej obsługi. Przede wszystkim mowa o obiektach, które są objęte rejestrem bądź ewidencją prowadzoną przez konserwatora zabytków wymagające przy tym głębokich remontów bądź modernizacji, na które wymagane są odpowiednie zezwolenia. Z drugiej zaś strony, Sebastian znakomicie sobie radzi z najnowszym zasobem budynków, który w praktyce okazuje się równie trudny w obsłudze i administrowaniu co zabytkowe obiekty. W tym wypadku mowa oczywiście o współpracy z deweloperami i wspólnotą w zakresie usuwania wad i usterek nowo powstałych budynków.
  • Zbigniew Kamiński

    Zbigniew Kamiński

    Agent nieruchomości tel.  +48 730 020 399
    Agent nieruchomości. Najważniejszy filar spółki w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w firmie. Bez niego spółka nie osiągnęłaby tak wiele i nie wzniosłaby się na taki poziom w przeprowadzaniu transakcji związanych ze zbyciem, wynajmem bądź poszukiwaniem nieruchomości. Ponadto Zbigniew odznacza się doświadczeniem nie tylko w samym obrocie ale również wiedzą z zakresu kosztorysów jak i samej opłacalności przeprowadzania remontów czy modernizacji lokali. Jest praktykiem i nabył tę wiedzę od podszewki samodzielnie kupując, remontując a następnie sprzedając z zyskiem własne nieruchomości. Może pochwalić się pośrednictwem w transakcjach sprzedaży zarówno domów, lokali mieszkalnych czy nieruchomości niestandardowych takich jak pałacyki czy również terenów inwestycyjnych. Ponadto na swoim koncie ma niezliczoną liczbę skutecznych wynajmów mieszkań na terenie Łodzi, często znajdujących się w najbardziej prestiżowych kompleksach, takich jak np. Solaris Park. Niezwykle pracowity, cierpliwy, empatyczny, potrafiący doradzić klientowi, który często sprzedaje dorobek swojego życia. W pracy jest niezawodny, opanowany a drugiej strony zaś energiczny i wytrwały natomiast jego profesjonalizm w wykonywanych obowiązkach, bez wątpienia stanowi wzór do naśladownictwa.
  • Irena Mękal

    Irena Mękal

    Asystentka administratora tel.  +48 730 738 730
    Asystentka administratora zawsze poważna, profesjonalna, odpowiedzialna i pamiętająca o wszystkim. Irena jest zawsze punktualna, poukładana a jej metodyczna praca może stanowić dla innych wzór do naśladowania. Pracownik, na którym można zawsze polegać będąc spokojnym o dokładność i systematyczność wykonywania przez nią pracy. Szczęściem naszej spółki są pracownicy, w tym oczywiście również Irena,  którzy doskonale zdają sobie z tego sprawę i konsekwentnie realizują swoje zadania.
  • Bogusława Karczewska

    Bogusława Karczewska

    Agentka nieruchomości tel.  +48 730 020 730

    Agentka nieruchomości bardzo zaangażowana w każdą transakcje, która zawsze stara się doprowadzić do finalizacji, nawet najtrudniejszą sprzedaż. Bogate doświadczenie zawodowe sprawia, że jest profesjonalistką w branży obrotu nieruchomościami. Największym atutem Bogusi jest budowanie długofalowych relacji z klientami, dzięki czemu w dużej mierze, z zadowoleniem wracają do ponownej obsługi. Empatyczna i uśmiechnięta osoba z pozytywnym spojrzeniem na świat.

    Branże nieruchomości traktuje jako wyzwanie, które odkryła podczas studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego z zakresu: Rynek Nieruchomości – Wycena, dzięki czemu bezbłędnie oszacuje wartość oferty, która ma zostać sprzedana. Również, świetnie odnajduje się w poszukiwaniu wymarzonego „M” dla klienta poszukującego.

    Zapraszam serdecznie do kontaktu oraz współpracy w zakresie sprzedaży, kupna, najmu, wyceny nieruchomości.

Kontakt

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

Skontaktuj się z nami